ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده-راهبرد معاصر
حملات توپخانه‌ای و پرواز گسترده هواپیما‌های صهیونیست‌ها در آستانه تهاجم زمینی به لبنان ادعای معاریو درباره جزئیات جدید ترور دبیرکل حزب الله لبنان گردان‌های سید الشهداء عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد طالبان: شماری از اعضای داعش در افغانستان را بازداشت کردیم آمریکا چند هزار نیروی جدید به غرب آسیا اعزام می‌کند بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم! ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده نبیه بری: لبنان به مفاد توافق درباره آتش بس و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه واشنگتن‌پست: حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم برنامه سفر نخست‌وزیر روسیه به ایران

ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده

یک رسانه آمریکایی از ورود نیرو‌های کماندو رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به منظور فراهم کردن مقدمات آغاز حمله زمینی به این کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
کد خبر: ۲۵۸۸۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه سی ان ان به نقل از ۲ منبع مطلع اعلام کرد: نیرو‌های ویژه اسرائیل (کماندو) در روز‌های اخیر عملیات نفوذ در داخل خاک لبنان انجام داده‌اند.

طبق گفته این منابع، این عملیات به منظور مقدمه چینی برای حمله زمینی به لبنان انجام شده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که حمله زمینی به خاک لبنان طی ساعات آینده آغاز خواهد شد.

سی‌بی‌اس نیز به نقل از یک مقام آمریکایی فاش کرد: اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده است که عملیات زمینی علیه جنوب لبنان قریب‌الوقوع است و احتمالا امشب آغاز می‌شود.

پیش از این شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم از آغاز مرحله بعدی جنگ علیه لبنان در آینده نزدیک خبر داد.

گالانت با وجود شهادت صد‌ها غیرنظامی لبنانی و مجروح شدن هزاران غیرنظامی دیگر در حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی، مدعی شد که این جنگ، علیه حزب‌الله است و افزود: مرحله بعدی جنگ علیه حزب‌الله بزودی آغاز خواهد شد و این جنگ عامل مهمی در تغییر وضعیت امنیتی خواهد بود. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار